Чи можуть фірмові окуляри коштувати недорого?

Чи можуть фірмові окуляри коштувати недорого? З чого складається вартість брендових окулярів і оправ?
У нашій країні існують великі контрасти споживчого інтелекту і смаку. З одного боку – ми дуже любимо і цінуємо вироби відомих світових брендів, а з іншого – віримо, що річ, куплена в переході, на ринку або в сільському магазині, що має жаданий напис Дольче Габана і низьку вартість, саме такий і є. Не так страшно, коли така довіра обертається просто втратою грошей. Набагато небезпечніше – втратити або підірвати здоров’я. У випадку з окулярами – це найбільш реальний варіант розвитку подій. Спробуємо розібратися в цьому питанні детальніше.
З чого складається вартість брендових окулярів?
Багато хто з нас розуміють, що чим вища популярність і затребуваність бренду, тим вища вартість його продукції в порівнянні з аналогічними, менш популярними товарами. І це залежить не від жадібності їх власників. Популярності бренду, особливо на початковому етапі розкручування, додає не “сарафанне радіо», а потужні капіталовкладення в рекламу. У підсумку, всі ці витрати обов’язково додаються до первісної собівартості товару.
Також розкручування бренду супроводжує створення власних мережевих магазинів, що теж додає витрат на популяризацію бренду, а значить, лягає матеріальним додатком до кожної одиниці проданої продукції.
Другим важливим вкладенням виробників окулярів стала оплата дизайнерських розробок оправ окулярів. У цій сфері, яка вдосконалюється протягом багатьох століть, вже важко придумати щось по-справжньому революційне, тут панують точний програмний розрахунок і творчість, що в кінцевому підсумку коштує не дешево. Модель, що підходить за своїми характеристиками кожному покупцю – ось мета, яку переслідують всі дизайнери окулярів високого рівня, і покупці оплачують кошти до її досягнення.
Використовувані у виробництві матеріали, фурнітура, а також методи їх обробки істотно впливають на собівартість продукції. Сьогодні на вітчизняному ринку можна зустріти окуляри європейських брендів, оправи яких виготовлені:
з ацетату і пропіонату целюлози або пластмаси. Звичайно, така пластмаса ламінується і полірується, а до її конкурентних переваг відноситься багатошаровість, багатобарвність структури, гіпоалергенність;
з металу – традиційного для європейських брендів матеріалу.
Це може бути монель – сплав нікелю і міді, титан і його сплави, берилій, хромована сталь, алюміній. Всі металеві оправи мають різні конкурентні переваги: легкість, міцність, гіпоалергенність, антикорозійні характеристики.
Фурнітура для всіх брендових окулярів також характеризується високою якістю матеріалів і рівнем їх виготовлення. Брендові окуляри не можуть мати навіть одного неякісного гвинтика, а процес їх складання має чітко розроблену послідовність операцій. Заощадити вийде тільки, виключивши одну з операцій, тим самим, знизивши якість.
Завітавши у наші салони Ви знайдете саме ту оправу, яку давно шукаєте!