ЕВОЛЮЦІЯ ОКУЛЯРІВ

Сьогодні окуляри – найрозповсюдженіший оптичний засіб для корекції і захисту очей, але ще століття назад все було інакше. Давайте прослідкуємо за еволюцією окулярів за останні 100 років.
1910-ті роки. В цей час окуляри вже були розповсюджені в Європі і Російській імперії, але за популярністю сильно відставали від пенсне, моноклів та лорнетів.
1920-ті. В тренді опинились сонцезахисні окуляри. Модна розвага богеми тих років – прогулянки у відкритому авто – потребувала захисту очей від сліпучого сонця, вітру і пилу. Так виник попит на темні окуляри, для яких вперше було використано скло, яке не пропускало ультрафіолетове проміння.
1930-ті. В моді авіація і все, що з нею пов’язане. Модель окулярів «авіатори» – мрія молодих людей у всьому світі. Але в таких окулярах красувались лише льотчики, а широким масам вони стали доступні лише після 1938 року.
1940 роки. Саме в цей час в США створили перший пластик для промислового використання окулярних лінз. В 1948 році голлівудські кінодіви почали носити окуляри в оправі CatEye. Після виходу на екрани фільму «Як вийти заміж за мільйонера» з Мерилін Монро, саме вона прославила CatEye на весь світ. В ці роки також з’явились сонцезахисні окуляри авіатори Ray-Ban.
1950-ті. Компанія Essel , в якій працював французький винахідник Бернар Майтеназ, випустила вперше у світі офтальмологічні прогресивні лінзи Varilux. Новинка моментально завоювала ринок.
1960-ті. Символ цих років – круглі окуляри, як у Джона Леннона.
1970-ті. В ці роки збільшується попит на полімерні лінзи, більш легкі та ударостійкі, ніж лінзи з мінерального скла. Тим паче, що невагомий пластик ідеально підходить до масивних оправ у стилі «диско».
1980-ті. Світ охопила перша хвиля брендоманії. Провідні будинки мод починають випускати колекції оправ і сонцезахисних окулярів.
1990-ті. З’явились перші полікарбонатні лінзи та фотохромні лінзи («хамелеони»), ступінь затемнення яких змінюється в залежності від освітлення. Дуже швидко лінзи-хамелеони стали популярними у всьому світі.
2000-ні. Окуляри для корекції зору – на піку популярності , їх стало носити модно. Найстильніші актори, музиканти, телеведучі часто доповнюють свій образ цим аксесуаром.
2010-ті. Люди багато часу проводять за комп’ютером і нерозлучні з іншими гаджетами. Тому виникла необхідність в захисті очей від шкідливого синьо-фіолетового світла екранів, який був знайдений у 2013р.